Regulamin dotyczy dokonywania rezerwacji i pobytu w Pokojach Gościnnych Łunowo w Świnoujściu przy ul. Odrzańskiej 9. Właścicielem obiektu „Pokoje Gościnne Łunowo” jest: Firma Meranti Przemysław Lewandowski ul. Odrzańska 9, 72-605 Świnoujście, NIP 855 000 9223 zwana dalej Wynajmującym
Rezerwacji można dokonać poprzez wpłatę zadatku w wybrany przez siebie sposób ( przelew tradycyjny, elektroniczny przelew bankowy, kartę kredytową)
Rezerwacja traktowana jest jako wstępna do momentu znalezienia się zadatku na koncie wskazanym w procesie rezerwacji i może być anulowana o ile zadatek nie znajdzie się na koncie we wskazanym czasie 24 godzin od momentu dokonania rezerwacji bądź też nie zostanie dostarczony dowód wpłaty zadatku.
Dokonanie rezerwacji poprzez wpłatę zadatku jednoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu.
Pozostała część należności za pobyt zostaje uregulowana w dniu przyjazdu.
Rezygnacja z przyjazdu skutkuje zawsze utratą zadatku.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 17.00 i kończy o godzinie 11.00. Możliwe są ustalenia indywidualne.
Osoba wynajmująca zobowiązana jest do okazania dokumentu tożsamości, zostaje zameldowana wraz z innymi osobami korzystającymi z noclegu.
Na miejscu zostaje pobrana opłata uzdrowiskowa płatna od każdej osoby w wysokości 6,20 PLN/doba za osobę.
W budynkach Pokoi Gościnnych ( pokojach, korytarzach itp.) obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych tego rodzaju używek .
W pokojach gościnnych obowiązuje całkowity zakaz organizowania imprez towarzyskich, wieczorów panieńskich lub kawalerskich.
O wszelkich uszkodzeniach lub niesprawnościach wyposażenia pokoju gościnnego Najemca zobowiązany jest natychmiast poinformować Wynajmującego.
Nie są akceptowane zwierzęta.
Na terenie wynajmowanego pokoju gościnnego obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00-07:00.
Liczba osób nocujących w pokoju gościnnym nie może przekraczać liczby podanej podczas rezerwacji.
Wynajmujący nie odpowiada za zniszczone lub zgubione wartościowe przedmioty pozostawione w pokoju gościnnym.
Sprzątanie końcowe wliczone jest w cenę pobytu.
Opłaty za media, które udostępnia Wynajmujący, są wliczone w cenę pobytu.
W przypadku pobytów dłuższych niż 7 dni na życzenie Najemcy raz na tydzień, może być dokonana wymiana pościeli i ręczników bez dodatkowych opłat.
Za wszystkie szkody powstałe w pokoju gościnnym podczas pobytu odpowiada materialnie Najemca.
Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do właściciela obiektu pisemnie na adres e-mail: pokoje.lunowo@gmail.com.
Wynajmujący odpowie na reklamację nie później niż w ciągu 10 dni roboczych do daty otrzymania reklamacji od Najemcy.
Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Wynajmującym a Najemcą jest sąd właściwy dla siedziby głównej Wynajmującego.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaDowiedz się więcej